dijous, 16 de març del 2023

ASSAIG-ERROR

A la llar d'infants els infants troben al seu abast diversos espais d'aprenentatge amb el material necessari per realitzar les diferents propostes. El material que hi ha situat a cada espai d'aprenentatge està pensat perquè l'infant desenvolupi les seves capacitats i destreses. L'adult acompanya el procés, però finalment és l'infant el protagonista del seu propi aprenentatge.


En P s'apropa a l'espai on hi ha unes tapes que s'enganxen amb velcro a la paret, l'infant es disposa a treure-les per enganxar-les, però arriba el moment de fer-ho. 

Primerament, ho fa al revés i s'adona que no s'enganxa, ho torna a provar i veu que continua sense enganxar-se, fins que decideix donar-li la volta a la tapa i finalment s'adona que es queda fix a la paret. Seguidament en P ho celebra aplaudint tot rialler.


A partir de l'assaig-error i la modificació de les accions, l'infant va construint el seu propi aprenentatge.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

CUIDAR-NOS I ESTIMAR-NOS

Els primers anys de vida són molt importants per al desenvolupament integral de les persones i l'afecte hi juga un paper fonamental. Que...